سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی!
سرخط خبرها
در روایت شهر از مزیت‌های شهر مشهد می‌گوییم

در روایت شهر از مزیت‌های شهر مشهد می‌گوییم

  • کد خبر: ۲۰۲۸۵۸
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: در روایت شهر می‌خواهیم از مزیت‌های این شهر بگوییم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید میثم موسوی مهر در اختتامیه رویداد شهربانو از سلسله رویداد‌های هم‌آفرینی فیلمنامه مبتنی بر هویت «روایت شهر»، اظهار کرد: در روایت شهر تاکنون چهار رویداد برگزار شد که سوژه‌های این رویداد‌ها در مورد هویت شهر مشهد بود. تلاش داریم بتوانیم تعداد آن‌ها را افزایش دهیم. این رویداد مبتنی بر فیلمنامه است.
سوژه‌های که در این رویداد ارائه شد از میان صد‌ها سوژه انتخاب و برای ارائه در «شهربانو» در نظر گرفته شد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه مشهد شهر فرصت‌ها است و اجحافی در شهر مشهد صورت گرفته است، اظهار کرد: با شما سعی خواهیم کرد از آن عبور کنیم. مشهد شهر روایت‌ها است، ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم به یک نهضت مزیت نگاری برسیم.

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا ادامه داد: تقریبا شما در مورد مشهد شنیده‌اید ما اینجاییم تا در مورد مزیت‌های مشهد صحبت کنیم. در شهرارا همکاران بنده می‌دانند اجازه نمی‌دهم کسی در مورد مشهد منفی صحبت کند.

موسوی‌مهر با تاکید بر این موضوع که مشهد شهر ظرفیت و فرصت‌ها است، گفت: این کلانشهری است که تمام امید ایران به بارگاه منور رضوی است که سرچشمه فیض و برکت است. ما می‌خواهیم از مزیت‌های این شهر بگوییم از اینکه با ما در این مسیر شریک شدید تشکر و قدردانی می‌کنم. به زودی شاهد بخش آثار تصویری شما خواهیم بود. تلاش داریم روایت شهر در سال‌های آتی پررنگ‌تر و تعداد آثار فرهنگی را افزایش داشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.